joi, 30 iunie 2011

SONDAJ: 2011`s Sexiest Man --> Semifinala



Hello, everyone! Ziua de ieri a fost pentru mine una in care mi-a venit ideea urmatoare: aceea de a face un sondaj pentru a afla parerea cititoarelor blogului meu. Spun "cititoarelor", deoarece - dupa cum se poate observa din titlul postarii - este un sondaj destinat doamnelor si domnisoarelor. Sursa de inspiratie a constituit-o site-ul revistei Glamour din U.S.A., pe al carui link mi-am clatit si eu ochisorii, in vederea selectarii a 40 dintre cei 70 barbati celebri si sexy propusi pentru titlul de "2011`s Sexiest Man". Voi publica rezultatele sondajului pe data de 1 Septembrie, iar in urma rezultatului decis de catre dumneavoastra, 10 finalisti dintre cei 40 de seminifinalisti alesi pe spranceana de mine vor concura pentru titlul de "2011`s Sexiest Man".
Va incanta ideea mea? Atunci puneti mana pe mouse si votati-va favoritul printr-un singur click in partea dreapta a blogului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu