miercuri, 10 august 2011

Bancuri noi :D





Ca sa va mai descretiti fruntile si sa aveti parte de o zi "insorita" - avand in vedere ca realitatea este total opusa - v-am mai pregatit un set de bancuri - cica noi - primite pe mail de la o persoana anonima.
God bless you, Anonymous! :D =))))))    xoxoxo


1. Dascalul se strecoara cu atentie printre credinciosi si-i sopteste preotului
- Parinte, acolo sus, coristii joaca poker !
- Stiu, raspunde preotul, dar mai intai trebuie sa-mi termin predica ...


2. - De ce au dat faliment toate liniile erotice in Scotia ?
- Pentru ca toti scotienii sunau cu taxa inversa !


3. - Care este dezavantajul unei lupe ?
- Mareste, dar nu intareste !


4. Anunt pe usa cabinetului unui doctor :
"Nu beau bomboane si flori !"


5. Un tip isi conduce prietena acasa, noaptea, dupa discoteca. Ajunsi in poarta
casei fetei, tipul se reazema cu cotul in perete si incepe vrajeala la greu.
Dupa vreo 15 minute se deschide usa si apare tatal fetei, chior de somn.
- A zis nevasta-mea ca se culca ea cu tine, numai ia cotul de pe interfon !

6. - Cum faci o blonda sa rada sambata ?
- Ii spui o gluma miercuri ...


7. Merge un schelet la medic. Medicul :
- Acum se vine?

8. Doi tipi se duc in excursie in Egipt. In prima zi viziteaza piramidele,
cheltuiesc toti banii si de aceea dorm peste noapte pe malul Nilului. Pana
dimineata pe unul il inghite un crocodil pana la gat. Se trezeste celalalt si
striga :
- Mancati-as !!! Costica, de unde, puii mei, ai tu sac de dormit Lacoste ?


9. - Daca vorbesti la telefon, poti ramane gravida ?
- Poti, dar depinde pe ce stai, atunci cand vorbesti la telefon !


10. Un tip vine acasa si-i spune sotiei sale :
- Iubito, am o problema foarte grava la birou..
Sotia ii raspunde foarte frumos :
- Nu-ti face griji, iubitule, sa nu mai spui niciodata "am" o problema,
spune "avem" o problema.
La care sotul ii raspunde :
- O.K., atunci secretara noastra o sa ne faca un copil .... 

Un comentariu:

  1. Lol!=)) Prea tari! Mai ales poza!
    Apropo, te invit sa participi la concursul de pe blogul meu: http://love-for-books.blogspot.com/2011/08/primul-nostru-concurs.html
    :) Iti astept raspunsul, in speranta ca acesta va fi pozitiv!:)

    Dee'

    RăspundețiȘtergere