miercuri, 3 august 2011

Barbatii - Enigme Eterne






"If you like something, let it go. If it comes back to you, it`s yours. If it doesn`t, it never was."

In realitate, acest citat incepea astfel: " If you LOVE something... ", insa am facut aceasta mica modificare, intrucat I`m not in love yet, insa simt o simpatie si o mica atractie fata de cineva.
Mai inalt ca mine cu vreo cativa cm. Brunet, ochii caprui. Un zambet simpatic, prin care i se poate citi oarecum sinceritatea. Poarta din cand in cand o pereche de ochelari de vedere, insa care ii ofera aspectul unui tip dulce. Student la Protectia Mediului, a terminat anul IV, asteapta sa-si rezolve problemele cu cateva restante, ca mai apoi sa-si continue masterul in acelasi domeniu. Lucreaza ca operator la o casa de pariuri sportive. 26 de ani. Numele sau: Ionut Dobroiu. Detine o masina Ford.

L-am cunocut de 3 zile, prin intermediul unei prietene, si deja mintea imi zboara mai mereu la el. De ce? Din mai multe motive.
Primul: Pentru ca face parte din specia "masculilor" aflata pe cale de disparitie. E acel tip de barbat  - ii spun "Barbat", deoarece consider ca la cei 26 de ani ai sai, nu mai poate fi luat drept un pustan cu hormonii urcati la cap si, ca o mica completare: a stat doi ani cu fosta lui iubita intr-o garsoniera luata in chirie - nici prea timid, nici prea indraznet, gentleman, sociabil, glumet, atent la cele mai mici detalii.
Al doilea : Dupa cum am mentionat mai sus, nu mai este un adolescent care habar n-are ce vrea sa realizeze in viata, ci un baiat care s-a tranformat de curand intr-un barbat matur, care si-a luat inima in dinti si a hotarat sa infrunte viata cu ajutorul posibilitatolor financiare pe care le detine in prezent. Pot purta orice discutie cu el, pe aproape orice subiect. Este dispus sa-mi ofere cele mai benefice sfaturi si, nu in ultimul rand, sa incerce sa ma inteleaga - un atuu pe care foarte putini barbati din ziua de azi il au: acela de a intelege nevoile si sentimentele unei femei.

Mai pe scurt - pentru a nu mai baliverna - ESTE O PARTIDA EXCELENTA PENTRU ORICE FATA, dar mai ales pentru mine, avand in vedere ca visez la un tip cu insusiri ca ale sale de foarte mult timp.
Poate ca pentru alte fete, diferenta de varsta [ 5 ani ] reprezinta un impediment important, insa pentru mine, nu. Pentru mine, o relatie stabila si reusita nu tine cont de varsta si de aspectul fizic in mod obligatoriu, ci mai degraba de intentii, de capacitatea de a avea incredere in acea persoana, de planurile pentru viitor si de aspectele pe care le au membrii unui cuplu in comun.
Ma simt mai mult decat excelent in compania sa.

Insa de ieri seara am intrat intr-o usoara stare de panica. Mi-a marturisit ca ma place foarte mult, dar ca inca ii este teama sa se implice intr-o relatie serioasa cu mine, pe motiv ca nu doreste sa ma faca in vreun fel sa sufar. Iar, la final, dupa ce a mentionat ca inca doreste sa ma cunoasca mai bine si sa ne mai intalnim, mi-a furat un sarut rapid pe buze.
Astazi, de dimineata, am hotarat sa fac primul pas, considerand ca el doreste, probabil, sa vada putin interes si din partea mea in dorinta de a continua sa ne cunoastem mai bine. L-am sunat. Am vorbit cu el timp de zece minute mai aiurea, incercand sa evit motivul adevarat pentru care doream sa vorbesc cu el, iar intr-un final, am tras adanc aer in piept si l-am intrebat daca doreste sa-i fac o mica vizita la locul sau de munca, ca sa-i mai tin de urat si sa mai stam de povesti. Iar raspunsul sau m-a surprins, spre teama mea, intr-un mod mai ingrijorator: a spus ca nu este nevoie, intrucat programul sau de lucru se termina la ora 17.00 si ca ma va suna el de indata ce pleaca de acolo.
Acum, nu ca as avea impresia ca sunt oarecum paranoica - nicidecum, dar raspunsul sau mi-a trezit sentimentul de teama, teama ca nu cumva el sa inceapa sa bata in retragere, sa renunte.
Ar fi mare pacat, si as fi extrem de dezamagita daca voi constata ca el si-a pierdut interesul de a continua sa se mai intalneasca cu mine, deoarece astept de foarte mult timp sa intalnesc un tip ca el. Cu alte cuvinte, e exact ca in telenovele [ si pe de o parte, urasc acest lucru ]: e barbatul visurilor mele!
Nu cred ca voi reusi sa inteleg "sexul tare" nici intr-o mie de ani. Mi se pare strigator la cer cum acesti "printi" la care orice femeie viseaza tind sa dea cu piciorul la sansa de a fi cu o fata care i-ar iubi cu adevarat, nu cu o c**va, iar afemeiatii, profitorii si toti cocalarii planetei sa traga la noi ca mustele la r**at. Acesti barbati "perfecti" din toate punctele de vedere par sa reprezinte Fructul Interzis din Gradina Edenului, iar aceasta idee este destul de suparatoare si declansatoare de frustrare pentru mine.

Imi este foarte teama ca, in curand, voi incepe sa-l invinuiesc pe Cel de Sus pentru faptul ca nu m-a facut sa am orientari sexuale opuse celor ce le detin in prezent. X_X =))))))
GATA! ENOUGH! Voi incheia aceasta postare, caci au inceput deja sa-mi tremure degetele de emotii si de frustrare. Ca in orice situatie, speranta moare ultima, asa ca nu-mi ramane decat sa sper ca in aceasta dupa - masa, voi primi un semn de viata de la el. Asa sa-mi ajute D-zeu! [-O<     xoxoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu