duminică, 11 septembrie 2011

CASTIGATORUL CONCURSULUI


Hello, guys, am revenit dupa o mai indelungata absenta. Dupa cum bine stiti, pe 9 august am organizat un concurs la care premiul pus la bataie este cartea The Awakened, scrisa de Jason Tesar, in format eletronic PDF. Ei bine, ziua limita de inscriere in concurs a trecut, asa ca am facut tragerea la sorti. V-o voi prezenta mai jos, cu toatele detaliile necesare, pentru a va dovedi tuturor ca nu am facut alegerile pe preferinte sau pe trisat, ci doar cu metoda: "Cine are noroc, castiga!"

Mai intai, va voi arata lista tuturor participantilor si cate intrari in concurs au avut fiecare, in functie de conditiile pe care le-au indeplinit la inscriere. Cei care au lasat la comentarii datele de baza si raspunsul corect la intrebare + nickname-ul cu care urmaresc blogul meu prin GFC si link-ul blogului unde au anuntat despre concursul meu, au avut numarul maxim de intrari in concurs, adica 4 de fiecare participant. Cei care au lasat insa la comentarii datele de baza, raspunsul corect si DOAR nickname-ul cu care urmaresc blogul meu prin GFC, au avut doar cate 2 intrari in concurs:

1. Burciu Andra-Mihaela = 4 intrari ( 4 bilete )
2. Andreea Pop = 2 intrari ( 2 bilete )
3. Wu Ana Maria Loredana = 4 intrari ( 4 bilete )
4. Mihaila Irina = 4 intrari ( 4 bilete )
5. Radu Oana-Roxana = 2 intrari ( 2 bilete )
6. Gavrila Diana-Elena = 2 intrari ( 2 bilete )
7. Monea Simina = 4 intrari ( 4 bilete )
8. Trifanescu Andrei = 4 intrari ( 4 bilete )
9. Stoica Madalina = 2 intrari ( 2 bilete )
10. Troie Monica = 4 intrari ( 4 bilete )

In total, am avut deci 32 de intrari, adica 32 de bilete. Am facut doua extrageri.
La prima extragere am ales 10 din cele 32 de bilete avute. Rezultatele arata astfel:

1. Trifanescu Andrei = 2 bilete
2. Monea Simina = 2 bilete
3. Burciu Andra-Mihaela = 1 bilet
4. Wu Ana Maria Loredana = 2 bilete
5. Troie Monica = 1 bilet
6. Gavrila Diana Elena = 1 bilet
7. Radu Oana-Roxana = 1 bilet

La cea de-a doua extragere, am ales 5 din cele 10 bilete extrase de la prima extragere. Rezultatele sunt urmatoarele - deci, cele finale:

1. Trifanescu Andrei = 2 bilete
2. Gavrila Diana Elena = 1 bilet
3. Radu Oana-Roxana = 1 bilet
4. Wu Ana Maria Loredana = 1 bilet

Dat fiind faptul ca a avut la ultima extragere o sansa de castig in plus fata de celelalte participante, castigatorul premiului este: TRIFANESCU ANDREI !

FELICITARI ! In cateva momente iti voi trimite prin e-mail premiul. Sa ai parte de o lectura cat mai placuta! :X
Cat despre ceilalti, nu va faceti griji! Aventura nu se va incheia aici, caci voi mai organiza si alte concursuri frumoase. Pana atunci, sa aveti parte de o duminica frumoasa si de o zi insorita.   xoxoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu