marți, 27 septembrie 2011

Concurs marca The Fantasy


Good morning guys. Dupa cum se vede din data postarii, am facut o pauza mai mica de la accesarea blogului meu. Ce sa-i faci, daca dragostea pluteste in aer si n-ai cum s-o alungi? <3 :)))) E ca o vrajitoare care pune stapanire pe mintea ta si pe tot timpul tau liber si nu te mai lasa in pace. =)))))))))))))
Insa nu am scris aceasta postare doar de doru` Lelii, ci ca sa va anunt ca  Geo a organizat pe blogul The Fantasy un concurs dragut cu ajutorul sponsorului ei, libraria online Libris, al carui premiu consta in volumul 6 al seriei Vampirii Din Morganville. Eu, una, desi nu am celelalte 5 volume, voi participa la concurs, caci, din cate mi-au povestit multi, este o poveste mega-interesata, care te tine cu sufletul la gura. Asa ca nu mai stati pe ganduri si accesati blogul lui Geo ca sa va inscrieti in concurs. Aveti timp berechet pana pe 15 Octombrie ( cu  2 zile inainte de my birthday 8-> ). SUCCES participantilor!   xoxoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu