vineri, 16 septembrie 2011

The Vampire Diaries, Season 3, Episode 1



Good morning, guys. Imi cer pentru a noispea oara scuze pentru absenta mea de pe blog, insa nu mai aveti niciun motiv sa fiti intristati, caci am adus vesti proaspete si grozave. Today is 16th of September, asa ca pun pariu ca majoritatea dintre voi stiti ce zi este azi, nu-i asa? Today a aparut, finally, pe site-urile cu seriale online, mult asteptatul prim-episod din al treilea sezon The Vampire Diaries. Deja pot sa va spun ca este grozav si m-a lasat cu sufletul la gura, ca sa nu va mai spun de partea finala a episodului, cand aproape ca mi-au dat lacrimile.
Nu va spun mai multe, caci vreau sa va las pe voi sa urmariti episodul, nu sa vi-l povestesc eu. Asa ca am pregatit un link de unde puteti vedea direct episodul.
Vizionare placuta!!!!  xoxoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu